Naruto RPG

"In this world, whenever there is light, there are also shadows. As long as the concept of winners exists, there must also be losers."

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-12-26 10:48:55

Kazek
5e77ky.png
Dołączył: 2015-12-26
Liczba postów: 208
Windows 7Chrome 35.0.1916.114

Statystyki Poboczne

Ninjutsu – ta statystyka określa umiejętności shinobi w posługiwaniu się wszelkimi technikami wymagającymi zmieszania chakry. Do tej grupy zaliczają się wszystkie jutsu żywiołowe (Katon, Doton, Suiton, Fuuton, Raiton), dziedziczne (np. Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu) oraz neutralne (np. Kage Bunshin no Jutsu). Statystyka Ninjutsu zawiera się w wartościach od 0 do 100, gdzie istnieje 6 przedziałów liczbowych pozwalających na używanie danej grupy technik.
[0-5] Techniki rangi E
[6-15] Techniki rangi D
[16-30] Techniki rangi C
[31-50] Techniki rangi B
[51-80] Techniki rangi A
[81-100] Techniki rangi S


Genjutsu – jest to zdolność shinobi do posługiwania się technikami iluzji, które mogą w zależności od rodzaju, oddziaływać na pojedyncze zmysły przeciwnika, na wybrane lub nawet na wszystkie. Genjutsu ma najczęściej na celu zmylenie wroga, unieruchomienie go lub zadanie mu bólu psychicznego. Oprócz tradycyjnych technik, do tej grupy zaliczają się również te dziedziczne (np. Tsyukomi). Statystyka Genjutsu zawiera się w wartościach od 0 do 100, gdzie istnieje 6 przedziałów liczbowych pozwalających na używanie danej grupy technik.
[0-5] Techniki rangi E
[6-15] Techniki rangi D
[16-30] Techniki rangi C
[31-50] Techniki rangi B
[51-80] Techniki rangi A
[81-100] Techniki rangi S


Taijutsu – inaczej, walka wręcz. Podstawa dla każdego shinobi i pierwsza rzecz jakiej nauczysz się w Akademii Ninja. Umiejętność zadawania celnych ciosów, unikania tych ze strony wroga oraz blokowanie ich to chleb powszedni każdego shinobi, bez którego nie przetrwasz ani jednej misji czy walki. Statystyka ta jest także niezwykle istotna dla osób, chcących zgłębić tajniki zaawansowanych ciosów Taijutsu (np. Omote Renge).
Statystyka Taijutsu zawiera się w wartościach od 0 do 100, gdzie istnieje 6 przedziałów liczbowych pozwalających na używanie danej grupy specjalnych ataków.
[0-5] Ataki rangi E
[6-15] Ataki rangi D
[16-30] Ataki rangi C
[31-50] Ataki rangi B
[51-80] Ataki rangi A
[81-100] Ataki rangi S


Kontrola Chakry – statystyka ta określa umiejętność shinobi do kontrolowania własnej chakry podczas wysiłku oraz używania technik. Ninja ze słabą kontrolą chakry stworzy 2 klony, podczas gdy ktoś kto kontroluje chakrę o wiele lepiej, za taką samą jej ilość będzie w stanie stworzyć nawet 10 klonów. Początkujący shinobi ćwiczą kontrolę chakry poprzez trening wchodzenia na drzewo bez użycia rąk oraz stąpania po wodzie. Statystyka ta zawiera się w wartościach od 0 do 100, gdzie istnieje pięć przedziałów liczbowych określających ilość marnowanej lub zaoszczędzanej chakry podczas wykonywania jutsu.
[0-10] +50% zużywanej chakry
[11-30] +25% zużywanej chakry oraz umiejętność przyczepiania się do twardych powierzchni
[31-70] +0% zużywanej chakry oraz umiejętność chodzenia po wodzie
[71-95] -25% zużywanej chakry
[96-100] -50% zużywanej chakry

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
agentcelny - cesarstwo - lasventuras - fpzm - klanvis